2017. július 23., vasárnap

Švédi dojali libereckého beka obuvníka. Fandili mu aj proti vlastným

"Také prijatie som naozaj nečakal. Aplauz na začiatku človek treba pochopí, ale to, že mi diváci tlieskali aj za podiel na góle do ich bránky, to ma vážne dojalo, "povedal skúsený liberecký bek.

Vo Skelleftea na neho evidentne nezabudli. Veď tu váľal ešte tento rok na jar, kedy s tímom postúpil do finále švédskej ligy. A v roku 2013 tú slávil dokonca švédsky titul. Vo FANSHOPY na miestnom štadióne majú dodnes kartičky aj ďalšie spomienkové predmety s jeho menom.

"Prežil som tu dva krásne roky," hovorí Ševc o svojom angažmán na severe Švédska. "Nemôžem o klube povedať nič zlé. A v meste som sa rád pobavil s ľuďmi alebo im dal autogram.Som vďačný, že môžem hrať na tejto úrovni a hokej sa robí pre fanúšikov. "

Po zápase Ligy m ajstrov sa Martin Ševc na ľade dlho zdravil s hokejistami Skelleftey, ktorí bývali jeho spoluhráči. Najviac slov si vymenil s brankárom Svensson.

"Hovoril som, že mi zrazil sebavedomie, pretože mi chytil rad šancí," rozpráva Ševc. "Sme veľkí kamaráti, keď som hral za Skelleftea, bydlívali sme spolu na izbe. A keď tento rok na jar prišiel ako švédska brankárska trojka na majstrovstvách sveta do Prahy, zašli sme spolu dvakrát na obed. "

Cez všetky dobré spomienky na Skelleftea Ševc túžil, aby Bílí Tygři jednému z najlepších tímov Európy zobrali nejaké body.V oboch stretnutiach súpera prestrieľali, ale gólovo sa príliš nepresadili.

V sobotu vo Švédsku vyhrali Tygři prvú tretinu na strely vysoko 15: 5, ale skóre bolo 1: 1. Zápas sa zlomil v druhej tretine, kedy rozhodcovia neuznali Liberci Vampolovu vyrovnávacej bránku na 2: 2 kvôli tomu, že jej bolo dosiahnuté rúk.

Liberecké hráčov ta hle chvíle natoľko rozhodila, že počas jedinej minúty inkasovali dva góly a miesto zmierlivého stavu Tygři naraz prehrávali 1: 4.

"Rozdiel medzi oboma tímami bol v tom, že my sme nevydržali hrať sústredene celých šesťdesiat minút, kdežto Švédi áno.Na päť minút sme vypadli z role a na takej úrovni to k úspechu nestačí a myslím, že to nebude stačiť ani v extralige, "mieni Ševc. "Piatich minútami sme si prehrali celý zápas, v ktorom sme určite neboli horším tímom. Veľký tím musí udržať koncentráciu aj vo chvíľach, keď cíti krivdu. "

Tak či onak, Liberec v Lige majstrov postúpil, čím splnil prvý cieľ sezóny. V utorok sa Martin Ševc a jeho spoluhráči dozvedia súpera pre vyraďovacej časť, kde štartuje 32 najlepších.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése