2017. április 11., kedd

Bývalý kapitán Wales Ryan Jones nútený odstúpiť po zranení ramena

Warren Gatland sa aplaudovalo vodcovské schopnosti svojho prvého Wales kapitán Ryan Jones, ktorý oznámil svoj odchod do dôchodku ako hráč vo veku 34 rokov po zranení ramena, ktoré utrpel hrať pre Bristol počas poslednej sezóny povýšenie play-off proti Worcester .

Jones viedol Wales na grand slam v roku 2008, Gatland prvú kampaň na starosti, a bol kapitán strane v 33 z jeho 75 stretnutiach. On cestoval Nový Zéland s Lions v roku 2005, nahrádzať Simona Taylora na začiatku cesty, a bol jedným z mála hráčov, ktorí sa vracajú domov s jeho povesť lepšia.

Ten prišiel na pôvodnom výbere Lions opäť v roku 2009, len aby bol povolaný ako náhrada.Keď dorazil do Kapského Mesta, ktoré boli otras mozgu hrá za Wales v Spojených štátoch, bol považovaný za nespôsobilý k hre a letel domov do 48 hodín od jeho arrival.Sam Warburton: Wales sú v lepšej kondícii pre Svetový pohár, ako v roku 2011 Čítajte viac

Jones vyhral grandslamový s Walesu v rokoch 2005, 2008 a 2012, jeden z vybranej kapely traja hráči na dosiahnutie čin, a bola časť 2013 titulu víťazného tímu. Jeho posledné vystúpenie pre jeho krajinu bol proti Tonga pred dvoma rokmi.

"Ryanov kariéry hovorí samo za seba a to, čo on dosiahol bol obrovský," povedal Wales tréner Gatland. "Jeho hrdosť a nadšenie pre hru, a jeho krajina presvitala a bol to naozaj veľký vodca.Viedol spredu a bol vzorom na ihrisku i mimo neho.Je sklamaním, že mu oznámil svoj odchod do dôchodku, ale on sa môže obzrieť za svoju kariéru s hrdosťou, a som si istý, že uspeje v ďalšej kapitole svojho života. "

Jones bol vynechaný ako Wale s kapitán jeseň roku 2010 po domácej remíze s Fidži, jeden rok pred svetového pohára, ale nikdy nechať sklamanie prehliadku, a v čase, keď niektoré z nich pripravuje svoj medzinárodný nekrológ pokračoval hrať niektoré z jeho najlepších rugby, s jeho vedením nevyhnutné titulu v roku 2013 šiestich národov po straty otvorení kole doma v Írsku, kapitánom stranu k víťazstvu v neprítomnosti Sam Warburton vo Francúzsku, Taliansku a v Škótsku.

"Rugby je všetko, čo mám niekedy známy ako zamestnanie, hobby a vášeň, "povedal Jones. "Rugby je súčasťou toho, čo som a to ma definuje.Bolo to emocionálne ťažké rozhodnutie odísť do dôchodku a jeden som nemal brať na ľahkú váhu, ale musíte počúvať svoje telo.

"Mal som skvelú kariéru. Keby niekto ponúkol mi to pred 15 rokmi by som si ho vziať na bleskurýchlo. Som sa stretol s niektorými fantastické ľudí a súčasťou niektorých veľkých klubov: vrcholom patr í tri hry Grand sa zabuchne a štyroch ligových titulov s Scarlets. Aký bude prenasledovať mi nepomáha Bristol dosiahnuť ich sen o návrate do Premier League, ale klub je v dobrých rukách a že príde.

"Teším sa, že sa teší na majstrovstvá sveta ako waleskej podporovateľ, vedomím, z mojej vlastnej osobnej skúsenosti v roku 2011, že sa jedná o najväčšiu pohľad v tomto športe. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése